nattinatti

hejsan alla glada, sitter här hemma hos jenka och jag vet att en liten flicka som jag borde sovit för länge sen, men är man hos jenka så är man om jag säger så, haha.

ikväll vart de en kväll likt många andra kvällar, sittandes i min husvagn, 8 pers under ett täcke och framför en 15" tv, men men vi klarade av att se en hel film iaf, 13 snart 30, som dock alla sett några tusen ggr, haha

nae, nu är de nog snart dax för oss att sova, vi har beslutat att vända tbx dygnet med att vakna 10 i  morron, får se hur det går.

nu slänger jag in en bild från en härlig sommarkväll, snakkes



// anki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska de kallas att vända tillbaka dygnet???

Jag sitter iaf övertrött på arlanda nu och steker mer än alla andra :D

2009-08-21 @ 14:29:04
Postat av: hakkan<3

oj fan vad het jag är ;P

2009-08-23 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0