Renfors och kräftor

hejhej, jag, frida och jenka har varit i renfors idag och hälsat på Hakkan, så därför han jag ine skriva i morse, vi for dit kring halv ett och kom hem före halv sex iaf. vi han med att se nästen hela renfors och en liten bil av renbergsvattet, så riktigt nöjd är jag med dagen.

sen nu när jag kom hem så har min uppgift varit att äta kräftor, men jag sög på de så de blev bara två stycken för min del. jag har även försökt lägga upp en bild men jag misslyckas, vet inte hur man gör :$ så de får bli en bild från google ist.

aja, nu måste jag upp och fortsätta njuta av denna fina dock även kalla sommarkväll. hade


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Renfors är fint :)

2009-08-16 @ 23:56:14
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0