tagga skola

Dåliga på att uppdatera, det är precis det vi har varit, eller iallafall jag.
Hursomhelst matchen mot myckle/medle idag blev väldigt spännade, vi låg under med 2-0 i första halvlek, men vi vek då iaf inte ner oss för det utan kämpade på bättre i andra så vi lyckades ändå vinna med 3-2, inte dåligt brudar!

Så, vad har jag haft för mig i helgen då? jo, i Fredags var vi fulla huset hos Jenka, typ. Så vi höll oss ute ett tag också, det var najs och natten tillbringade jag och Ankispanki hos Jennifer i hennes föräldrars säng (dom låg dock inte där), det var mys. I natt har jag nämligen inte heller sovit hemma, utan jag och Emanuel drog till stugan i Mjödis, det var också mys.
Och idag är det den 23 augusti det betyder att det var ett helt år sedan vi blev tillsammans, tänka sig, ett helt år, otroligt!<3

Och nu finns det verkligen inget annat att göra än att tagga skola för det är ju faktiskt så, den börjar ju imorgon...
Aja det blir väl najs att träffa allihop varje dag framöver, Lisa har iallafall sagt att hon kommer och hämtar mig på hennes magiska kvast före skolan imorgon, det är ju tråkigt att gå ensam till skolan nu första dagen, även om vi faktiskt börjar nian hihi.

Och seriöst, jag måste gå och lägga mig nu, jippi!


En bild från en av dom kära SO-lektionerna vi säkerligen kommer uppleva varje dag denna termin med ^^

Gnatt //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0