chill

Tja alla. 
idag har jag varit med Emanuel vi har väl egentligen inte gjort så mycket idag men det kan va skönt det också, även om resten av jullovet ser ut att va ganska chill, hade inte suttit fel med några planerade dagar..
 
Ikväll så har jag varit med Nicko sen kom Anki och Jenka och var med oss ett tag sen for dom iväg till bgm, dom skulle väl chilla på lanet och sova hos jenkas mormor och morfar.
Jag och Nicko gjorde iallafall chokladsås som blev jätte god och åt glass till:] Sen såg vi en rysare som var hyffsat bra.

Iofs är ju inte morgondagen helt oplanerad^^ eftersom jag nämligen ska städa hela huset för att jag ska förtjäna mina julklappar.. Och även baka julgodis. Så det är väl bara att lyda orderna och sätta klockan på sju för morgon städning. Eller kanske lite senare.


jag å Nicko i somras, fettnice

Nu ska jag väl gå och lägga mig om jag lyckas dra mig härifrån Godnatt
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0