JUL LOV

Hej alla härligt med jul lov? oja.

Dagen har bestått av dansuppvisning av oss 9a och 9b, när vi tränade blev det jävligt fail men uppvvisningen gick väl hyffsat bortsett från dom som inte kunde sköta ljuset som dom skulle... Men det var riktigt kul iallafall.
Resultatet av något vi hållit på med på flera idrottlektioner blev en liten dans på ca 12 minuter haha :)

Sen var det volleyboll några nior mot lärarna, tyvärr blev det förlust för niorna i år.

Självklart startade vi även det tradiotionella jultåget med alla på skolan, även om det är drygt så kan man ju som inte bryta det.

Sen lekte vi en julklappslek som vi har gjort dom andra åren med, alla var galna.
Slutligen fick vi våra betyg, hmm funderar om jag ska gå och grina över dom resten av lovet?
Nah låter lite trist kanske..

Nu lägger jag ut några få bilder sen idag







Nu kände jag bara för en varm skön dusch, jag är typ sjuk.

Ha ett bra jul lov alla ! //Matilda




Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Va glad!

2009-12-17 @ 18:26:15
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Lowa

SV: tack! :D

2009-12-17 @ 23:08:55
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0