Måndag igen

Hej.
Måndag idag vilket tyder på en ny skolvecka somvanligt men tjohej vad tiden har gått för det här är sista veckan vilket betyder inte så mycke lektioner som därmed leder till att man nästan orkar kliva upp på morgonen.

Dessutom känns det nästan overlkigt att inte ha någon läxa att stressa upp sig över.

Iallafall så idag har vi mest tränat dansen det har väl gått lite si och så jag insåg även att den blir väldigt kort menmen det blir nog bra ändå.

Ikväll ska typ alla vara hos Jenka jag ska nog inte dit med tanke på att jag har as ont i huvet och är väldigt trött, då är det tyvärr lätt hänt att det blir en aning värre med en massa tjejer som sitter och pratar i mun på varran haha:] Så dom får klara sig utan mig ikväll.


Honeys<3 ^^

Vi hörs//Matilda


Kommentarer
Postat av: Frida

mitt hår </3, jag vill ha tbx de :(

2009-12-16 @ 17:23:35
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0