Måndag typ?

Hej går kvällen blev riktigt mys, med julstämning paket och underbara vänner.
Vi satt mest och pratade sen spelade vi lite musik och sjöng det lät så fint så man nästan blir tårögd.. Eller så inte haha :D. Sen såg vi även på film och åt massa gott. (bilder kommer sen)

Idag så vaknade jag typ efter åtta någon gång av att Emanuel stod i mitt rum, det var ganska coolt för jag drömde just om han haha.
Sen for han typ till stan klockan tolv och jag satt mig i soffan och degade och tänkte att ska jag sitta här och dega hela dagen så vill jag fan inte va ensam om det, så jag ringde Nicko som jag kunde dela degandet med.

Ikväll så ska jag vara med Emanuel igen för han kommer nämligen tillbaka från stan om ett tag, vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt :).

ankiomuttan(H)
 

Hare bra alla!
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

STJERTHAUK^^^

2009-12-21 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0