SNÖ

Hej alla förlåt för sååååå dålig uppdatering:(
Men precis som det ska så har det varit mycke nu före och efter jul.

Hursomhelst har jag haft en bra jul iallafall skönt för er att veta kanske hehe, fina julklappar osv.

En sak som jag har tänkt på är att man inte kan få nog av att äta, det är liksom min nya hobby, kommer alltid sådär lagom till jul har jag märkt...
Jag har faktiskt varit lite smått sjuk många dagar därför har det inte förekommit någon större aktivitet heller.
Så jag har väl fördröjt tiden med lite smått och gott.

Men i dag har jag faktiskt lyckas ta mig ett varv runt huset ett HELT varv och då tänker ni "tsss"
Men hallå? titta ut då:O Snön är ju fan två meter hög. Jag drunknade nästan.

Nu när jag tänker efter var jag faktiskt akvtiv igår också jag gick heeela vägen upp till emanuels hus som ligger på en bergstopp, tur som fan att jag överlevde.

I Lördags så gjorde jag faktiskt också något hurtigt, jag och några andra skönheter var ute och busade i snön.
här kommer lite pics.


tro det eller ej, men JAG vann faktiskt! trots det där^^








Imorron drar några av oss till backen. 
På kvällen kommer fler och chillar med oss i bgm. 
Sen blire övernattning hos mommo å moffa och på onsdag blire backen igen.
TAGGA:D

See ya //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0