Torsdag

Hej på er! Torsdag idag, den här veckan har fan gått snabbt:O Men det är absolut inte något jag klagar över.

Om någon undrar vad som snurrar i mitt huvud nu så är det iaf transistorer och termistorer och annan onödig skit som vi kommer ha prov på imorrn, hmm få se hur det går nu då kan väl inte påstå att fysik är min starka sida, men vad är det egentligen? haha

Men det är inte det enda som händer imorrn jag å Jenka tänker oss nämligen till stan hon ska köpa lite smycken och jag ska försöka se om jag hittar någon vettig julklapp, det är verkligen svårt.. 
 

En bild från förra "lilla julafton" tagga nästa, myys<3

Ha en fortsatt trevlig Torsdagskväll//Matilda


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Köp nå fint! :)

2009-12-10 @ 22:33:59
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0