Ankiyää!!

Hej alla läsare, idag är det onsdag vilket betyder att det har varit skola, naturligtvis men kortdag idag.

På svenskan för nån dag sen fick vi veta att vi skulle hålla föredrag om något i fem minuter framför klassen, så på svenska lektionen idag satt jag och Anki och funderade ut vad vi skulle prata om, jag gav många förslag till henne blandannat att hon kunde prata om sin otroliga förmåga att "käfta".
Hon käftar så fort hon får chansen ja tillochmed då hon inte har chansen, det vill säga jämt, mot lärare, mot föräldrar, mot små oskyldiga barn, mot hennes kompisar, mot mig! Hon hugger som en hungrig haj så fort någon säger något, det går inte att sätta stopp.  
Och sen att inte tala om att hon alltid har rätt vare sig hon vet helt säkert eller ej, hon har RÄTT, det är väl inte så svårt att förstå!? Nä förstå man inte det... Ja då blir det inte speciellt roligt kan jag ju meddela er av mina erfarenheter.
Hmm, Kanske jag ska ta och prata om Anki istället? (A)
Isf skulle jag nog tillägga att hon var jävligt ball också^^

Nu har jag skrivit ut min mvg-uppgift till so:n, nu tror ni säkert att jag är klar, men nej det är jag inte har bara skrivit ut en text från internet imorrn ska jag göra resten... Typ hela natten lär det väl bli.  
Ikväll har jag varit med Emanuel vi har faktiskt pluggat eller han har typ förhört mig på både kemi och SO, han kan ju faktiskt vara bra ibland... Haha nä skoja, han är alltid bra:]

Nu är det alldeles försent så jag måste verkligen sova, vi hörs!
Godnatt//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0