första advent!

hej på er alla! idag har det väll inte ungått någon att början på julen är här och med det menas första advent. de kmr säkert bli en bra jul, men jag är tveksam just nu, de kommer aldrig att bli som det har varit!

igår sov jag och nicko över hos jenka. vi fick även sällskap av johan och virre men dom sov inte över. jag ligger inte på pluss sidan i sömn i helgen men de brukar de ju vara när jenka är sovkompisen. sen så har det blivit lite målning av naglar och lite förhör på glosor, men de är snart över med det! jag tänkte bara önska er en riktigt härlig och kärkleksfull första advent och njut av det ni har, de är viktigt! gröten väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0