Måndag

Hej allihop!
Vad har hänt en dag som denna då? Jo, Måndag första dagen på en ny skolvecka alltid lika kul! eller ne.
Hursomhelst har vi tränat på niornas dans, mmh har inte så mycket att säga om den vi får se vart det slutar haha.

Idag har vi även fixat discoplanscher och satt ut lite här och var, naturligtvis hann jag då med att snubbla i korridoren för jag fick en tackling av väggen.. Hmm det var så faktiskt! Aja Anki Lowa och Jenka fick sig då ett gott skratt iaf. Men hursomhelst  ALLA (3or-9orkom på  discot! Nu på fredag kl 18.30. I matsalen
 
Så tagga disco nu då!


Nu ska jag se paradise hotel sen SOVA
Ha det bra//Matilda


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag kan komma :D

2009-11-30 @ 22:57:57
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0