Måndag

tjena!
Idag är det måndag vilket betyder, ny skolvecka, nya tag. Kan väl inte påstå att den började särsillt bra för min del med tanke på att jag försov mig i morse och missade första lektionen som bestod av idrot.. Inte kul. Men ändå chill jag tjänade två extra timmars sömn hehe det är aldrig fel. HUrsomhelst var det iaf min kära vän Z770i:s fel som inte ringde och väckte mig fast jag sagt åt honom att göra det:O så tokigt det kan bli.


Nu ska jag gå och sussa men först bjuder jag på en tjusig bild precis som vanligt på en söt liten vän, vid namn Ankiyää!! kanske? och lowa som gör små söta krussiduller i paues hår sen får vi inte glömma Frida som sitter med ansiktet upp i dataskärmen hihi.
 


Godnatt sov gott allihop//Matilda


Kommentarer
Postat av: Frida

jag var såklart bildens snygging där framför datorn ;)

2009-11-18 @ 21:35:50
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0