söndag

Tjena! Söndag idag vad har Matilda haft för sig då? Jo hon har tillbringat både natten och dagen med Emanuel. Vad har dom haft för sig då? Jo, dom har väl sett på tv, ätit, myst en massa och sovit, eller jag har inte sovit särsillt bra, men det är ju inget ovanligt. Vet inte riktigt vad det beror på faktiskt.
Sen komme Anki och Jenka och berättade en kanske inte så kul grej.. Men man överlever nog.
Nu ska jag iaf se paradise hotel :D

Imorrn är det skola, tillåt mig spy..

En bild som väcker många minnen sen i somras



Godnatt//Matilda


Kommentarer
Postat av: Lisa

Försök håll dig levande, så jag kan förklara för dig sen hur härligt det var :D

2009-11-16 @ 20:14:15
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0