söndag

Hej går kvällen var lätt kul precis som i Fredags, men det blir ju oftast kul med trevligt sälskap :)
Idag har jag både hunnit med att vara hos farmora och farfar och fikat och sådär med lite släkt, och nu befinner jag mig hos mormor och morfar och ha fikat igen hehe. 
Nu står alva och lär mig hur man blåser upp en ballong, det kan ju alltid vara bra att veta. 
Men nu tror jag ska vara social med hon och isak och hjälpa dom att bygga en hage till smådjuren. Och sen blir det väl en god middag, mumms. 

Tyvärr har jag ingen bild nu heller men ni får klara er utan det.
Vi hörs sen //Matilda

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaa

sv; Den är ju sjuukt rolig? :O

2009-11-09 @ 15:37:03
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0