torsdag

hej, idag är det torsdag och de betyder. . . dagen före den stora dagen. de är ju nämligen fredag imorron och hallå, vart tog veckan vägen? tiden skuttar iväg.

för er som vill veta vad som hänt på skolan idag så har vi (ev idrott) varit på bowlingkompaniet och kastat iväg några tunga bollar mot något som ser ut som höns utan kroppar, hah men de var riktigt kul iaf! jag kan väll bara tillägga att jag vann den riktiga omgången. det var kanske för att mitt motstånd bestod av nicko, polis0n och muttan. dom är ju inga stekare på de dära.

sen när jag kom hem så blev det en sprut i armen och nu är jag vaccinerad! superkul.

tänkte visa lite bilder från dagen. den första bilden finns det ett citat som passar till dom andra får prata för sig själva.

"kalla mig surmuttan"
      -muttan själv 



     

//anki


Kommentarer
Postat av: anonym

fan va snygg jag är .. .. . typ

2009-11-12 @ 22:44:35
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0