Lördag

Tjenafan! nu är det alldeles vitt på backen som alla kanske har märkt haha. Igår då vi skulle köra hem var det ju väldigt halkigt pga snön så då gick det väl en aning sämre för vissa hehe, men som tur var överlevde hon.
Idag blir det att städa lite för min del tror jag, för ikväll blir det nog några som kommer hit, vi ska väl se film eller göra något annat trevligt, tagga!
Synd bara att inte anki har möjlighet att komma hennes kusin fyllde år så att, johanna kunde inte heller tror jag, men vi blir nog ändå en hel del så det blir trångt i mitt lilla hus ändå men det brukar funka ändå för förra helgen blev ju rätt lyckad, jag bjuder på någon bild:)

  

vi uppdaterar väl senare ha det bra //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0