hihi

Hej allihopa! Nu är det då Matilda som sitter bakom skärmen och skriver.
Igår var det somsagt några här och vi hade trevligt som vanligt då, vi såg på film snackade var ute och lite sånt. Sen har Emanuel sovit här i natt också men jag har mest legat vaken.
Och idag så har typ hela släkten varit här så huset blev lite mer fullproppat idag än igår om man säger så, men det funkade. Dock var dagen dryg men det blev ju lite roligare att emanuel var här med.
Här får ni en söt liten bild på min kusin som roade jag och Emanuel med spel, Isak vann jag kom tvåa och Emanuel fuskade hihi 

Ikväll har jag sett top model, ensam mamma söker wihoo finns det nå bättre än det? tror inte det.
Efter det såg jag på andra avenyn som då inte är riktigt lika bra men jag är helt och hållet fast så jag måste se.
Nu känner jag mig rätt trött och mår typ illa, känns som att jag bara har ätit en massa hela dagen, konstigt nog får jag alltid den kännslan på söndagar, roligt för er att veta det tänkte jag, men det är så jag känner iaf. 
Men eftersom att det inte är skola imorrn så får jag ju inte gå och lägga mig riktigt än...
Gud så skönt att slippa det där helvetet en vecka.

Nä nu märkte jag att jag har skrivit ett långt inlägg så jag slutar nog där, fast självklart ska jag bjuda på en bild här i slutet på ett par ascoola brudar vid namn Matilda och Anki kanske?


Vi hörs imorrn sov gott//Matilda

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag fuskade fan inte!!!!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 22:56:18
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0