Tisdag

Hej kvällen blev nog inte så mycke mer meningsfull, kan bero lite på att jag har haft sån otur och gått och blivit sjuk idag så det var ett helvete att gå på stan faktiskt.. Ikväll så blev det så att vi har varit lite hos Anki och sen ute och sen hamna vi hos Johan och Anton med några och där lyssna vi på musik och typ satt och chilla, det funkar ju ändå=)
Nu vill jag bara gå och lägga mig för jag är fruktansvärt trött. 

Imorrn ska jag till min syrra och sköta lille monstret så det blir inte så lång sovmorgon imorrn heller men. 



Tagga bastning imorron kväll tjejer^^
Hoppas jag blir lite friskare, det är nog bäst att jag går och lägger mig nu 

Godnatt//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0