Halloween

Jo, precis Matildas place blir det ikväll till att börja med iallafall.
Tänkte bara skriva ett lillstackars inlägg, bara så ni vet att jag lever hihi. Kommer dock inte vara så levande efter denna kväll vi ska se skräckfilm och sånt kul, det är ju halloween, vad är en halloween utan en skräckis? 
Jag brukar faktiskt inte bli så jätte rädd av filmer, inte alls som Anki(A) Men om allt har gått som planerat så kommer vi att se en JÄVLIGT hemsk film ikväll, ja vi har hört att några stora tuffa grabbar tillochmed skrek åt den, så då borde väl lilla jag också bli rädd?

Aja, jag ska återgå till städningen, herregud kommer aldrig hinna allt jag ska göra.

Ha så kul ikväll allihopa//Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0