tråktorsdag

Hejsan, vilken tråkig dag det är idag va? Hm iallafall för mig.. Jag sitter ju bara här hemma framför tvn och datorn, tjiho! Sen tänkte jag ge mig på lite plugg, men helt seriöst jag klarade två minuter sen fick jag damp och var typ tvungen att gömma bort det för jag kunde knappt se på det. Jobbigt. Nä nu palla jag inte prata om det, blir typ deprimerad. 
Anki har iallafall desto roligare idag, hon är i pite och badar, det lät väl inte helt fel. om det inte blev ändrade planer förstås?

Så what´s happen tonight? var egentligen tänkt att Emanuel skulle sova här men eftersom MAMMA anser att jag inte orkar så gick det inte, fan. Aja, kommer nog inte hända så mycket ikväll.

Imorrn hoppas jag absolut på något roligare, då blir det att umgås med en massa kompisar och så, alltid kul det är ju halloween också! :D

Jag slänger in en bild sen förra halloween efter våran spökrunda eheehe(A)


Och att Nicko gillade att plocka för sig är det väl ingen som glömmer i första taget hehe(A) söt

//Matilda

Kommentarer
Postat av: nokke



2009-11-03 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0