vår kära blogg

Varför skulle jag glömma bort vår kära blogg?(A)

Idag är det torsdag vilket betyder att det har varit en lång och dryg skoldag.
I morgon är det givetvis Fredag som också brukar betyda en lång och dryg skoldag, men imorrn går vi bara till 12.00 jävligt chill, och efter det har vi en veckas lov, fyfan va skönt! Vad ska man hitta på för bus då? ja, lite planer har vi ju ändå imorrn blire nå kuligt hos Lowa med alla kungtjejer och på Lördag blire väl nå liknande och sen någon dag i veckan ska vi fira Johanna och Nikolina. Och på Tisdag ska jag till ume och shoppa. 
Aja slut pratat om mig... Eller jag slutar nog där överhuvudtaget, för jag ska brumma iväg till nicko nu och ha kyl!


pusspuss //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0