back in lovely btk

men tjenare, nu är ankiomuttan back from hemavan och det känns underbart! ska inte klaga på min vistelse där men att komma hem är så jävla härligt. jag känner inte för att skriva ett lång jävla inlägg om vad vi hittade på där och jag tror inte att ni har lust att läsa ett sånt heller så ni kan väll få lite bilder under dagen.

ska iallafall ut på en liten löpartur nu på barmark och för ovenlighetens skull så är jag grymttaggad! sen så ska jag vara med Polison och jag har saknat henne så jävla mycka så de ska bli roligt. måste egentligen packa upp och göra jobbiga saker men en löpartur och att umgås med lison får bli min dag, de andra kan dra åt helvette. nu är jag på topp! // anki

på väg till..



på väg från



jag hoppas att ni förstått att matilda mådde fint under hela resan och aldrig bröt ngn fot, hörde iallafall att några gick på de, typ lisa och nicko. . stackars barn . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0