Gästbloggaren mrslisa

                                                  GLAD PÅSK på er        www.mrslisa.blogg.se

Okej alla goingar som läser den här bloggen. Tro elelr ej men det är faktiskt mrslisa som skriver. Nu är det så att ankiomuttan har givit mig förtroendet till att låta mig ta hand om ett gästbloggs - inlägg. Och ja tänkte ge er lite info om vad som händer i fjälls.
 Matilda och Angelica har ju nämligen sina fötter i Hemavan. Eller för Matilda blir det bara sin fot på Hemavan. Jag fick nämligen ett samtal av Anki att fröken gosgos matilda har varit i farten igen. Nu är det nämligen inte henens hand som har gips utan hennes fot.
(jag tror anki sa den högra foten)

Om jag förstod rätt vad Anki sa så har de i varje fall åkt madrass och i nåt gupp, nånstans där blev det fel att foten var vriden och att Ankis Lillebror hoppade på. Och nu är i varje fall nån del i foten AV.
De är i Lyckele nu för att sova över på lassa där, det är inte för än ikväll de ska gipsa foten. Och de avrundade resan, och har valt att åka hem redan imorgon. Det skulle egentligen vara på söndag de kommer hem menmen skador sker.. tyvärr

Jadu min lilla älskade Matilda. Nåt annat än otur kan jag inte säga. jag ska ta hand om dig så fort du kommer hem från Lyckele, jag lovar dig det !


                                          Ni kan väl ringa och prata med dem hur de mår, i varje fall med anki
                       för matilda var tydligen så nerdrogad med en massa smärtstillande så hon vill man väl inte prata med.

                                                
                                      
                                       
                                    

                                      

Kommentarer
Postat av: MIKAEL

VI STICKER TILL BACKEN I HEMAVAN NU SNART!!!

2010-04-03 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0