Hos Jenka

Då var man hemma från en kväll hos Jenka, med Lisa Nicko Lowa Anki och stackars Alle, vi såg "beer pong" och snackade lite osv, sen drog jag mig hem, även Anki och Lowa(?) resten fortsatt in mot byn och skulle göra den osäker:)
Just nu har jag ont i huvudet faktiskt och tror inte jag ska vara vaken så länge till, men jag vet ju hur det brukar sluta..

Idag har jag iaf suttit och gjort en jättetråkig sak sen har jag städat här vi databordet och på golvet runt i kring hehe, det var ett antal papper och gamla dataspel överallt, och inte nog med det utan sju ton damm också men nu är det rent och fint!


Bjuder på en glad random bild hos Jenka, dock inte från ikväll men :)


Nu ska jag tvätta bort sminket och försöka krup i säng:)
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0