mardröm

Hej, idag blev det en riktig sovmorgon för min del, hade dock en lite orolig natt eftersom jag drömde en jättehemsk dröm, att jag var gravid och skulle föda, jag hann som tur var inte föda barnet innan jag vaknade haha. Men den var faktiskt jättehemsk för jag hade världens ångest och blää, jätte jobbigt haha:(

Idag har jag väl egentligen bara suttit framför datorn, usch.. Men har faktiskt rensat massa bilder osv så nu har jag full ordning.
Men får iaf hoppas på att vi hittar på något roligare ikväll! :)


Bild sen igår på vi nio (H)

Ha en fortsatt bra Lördag alla
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Tänk om det hade varit så...Vi som inte ens har hunnit förbereda oss något alls =)

Om 7 månader då jävlar! :D Älskar dig!

2010-04-17 @ 17:32:18
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oja ;)

allt bra med dig då:P?

2010-04-18 @ 02:40:29
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0