tisdag, läxa och träning!

jaha, nu ligger hk-boken på so mappen som ligger under kemiboken och en sur anki sitter och tittar ner i den sistnämda. jag vet, de är inte kul att läsa om skolan och inte kul att skriva heller, så vi skippar de!

ska iallafall ta mej lite tid för att dra på träning där vid sju, hade tänkt träna alla tre pass idag men jag hinner inte! de blir iallafall core me lowas mamma. ärligt så tycker jag nog att core är den roligaste träningsmetoden. löpning är lätt den drygaste iallafall, så synd att man missar den!. . . hehe

imorgon bär det hur som helt av till stran, trotsar läxan och träningen då också, men vafan ibland måste man ju ha tid för roligare saker också! de blir att dra dit med jenka, nicko och lisa!

nu har jag inte tid för att sitta här längre, prommenix med vovven, sen läxa och sist men inte minst som sagt träning!  //anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0