9a

Hej nu var det aslänge sen jag skrev ett inlägg typ:O Men det beror väl på lite olika skäl.

Nu har jag just sett att jag tagit mig in på Skapande komunikation, vilket inte alls var oväntat haha eftersom det var jättelite som hade sökt. Egentligen är jag inte överdrivet tagg på den linjen men det finns inget jag vill gå och någonting måste man väl välja antar jag.


Nu tycker jag att det passar perfekt med att jag slänger in en massa bilder på några av mina kära klasskamrater som man måste njuta den sista tiden med hehe, för vipps så är det sommarlov och så träffs man aldrig mer, haha näe så illa ska det nog inte gå men, kontakten blir väl mer eller mindre.
Alla bilderna är från mentordagen i kvarnbyn i början av nian. 







//Matilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar till Anki hehe:)

Tog du handels som första?

2010-04-15 @ 22:21:59
URL: http://sandstromjohanna.devote.se
Postat av: Emelie

Gud vad härliga bilder nu vill man verkligen ha sommar!!!!=D

2010-04-17 @ 13:21:54
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0