tagg

Om det är någon som har pinsam uppdatering så är det då jag ! Jag ber om ursäkt folket, men nu ska jag berätta en sak för er mina vänner, jag har faktiskt inte suttit vid datorn på åtta hela dagar. Jag har haft ett liv, haha om man nu kan kalla se på tv, träna och plugga som så mycket till liv.. Fast har faktiskt gjort annat skoj också.

ikväll så for iaf jag Lowa och Anki ut på en liten löprunda sen hade vi core med hennes mami, I like it.

Nu är det endast två veckor kvar innan vi drar till Gbg, och konstigt nog har faktiskt dom här två senaste veckorna gått fort av någon anledning, så jag hoppas att dessa två veckor framöver fortsätter i samma takt, om inte ännu snabbare!


Bara en bild som fick mig att bli taggad^^

Vi hörs, förhoppningsvis snart igen
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0