Kul kväll

Tjena, är hemma från en alldeles förkort men jätterolig kväll med trevligt folk, som spenderades på martinssons i bgm, där vi skulle basta och bubbla, men vi var mestadels i gympasalen och spelade basket vilket jag inte alls klagar på. Hade verkligen velat stanna kvar där längre med dom andra... Men jag och Lowa hade sån otur att måsta fara hem, man kan ju inte få allt här i livet, antar jag..

Idag har jag och familjen och Emanuel varit i Luleå och shoppat, jag hittade väl lite smågrejs blandannat jeans;) Jag trodde att Emanuel skulle bli less, och då trodde jag rätt det var bara det att han inte vågade erkänna det hehe. (A)

Här kommer nån bild sen kvällen





Nu värker det i mina ben och fötter och jag är trött, så nu blir det sängen som väntar, sköönt!
Godnatt
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0