picknick

Hallå där!
Jobbig arbetsdag idag va?

Den började otroligt nog med att jag vaknade sen for jag till komministerparken och träffade mina kära arbetkamrater Anki, Zebbe och Mimmi.
Först sopade och damsugade vi hela logen.
Efter det fanns det faktiskt inget mer att göra och tråkigt nog(?) kommer det ingen på loppisen så vi låg ute i solen och chillade. Det klagar jag inte på.

Sen kom två stackars barn så vi packade med oss massa kakor och saft och vandrade igenom skogen och ut till tjärn där vi hade en mysig liten picknick. När vi kom tillbaka trädde vi söta små pärlhalsband.

Så, så slitsam har min arbetsdag varit hehe :)

Sen blev det träning för både jag och Anki, första träningen efter uppehållet. Det märktes om man säger så.

Ikväll har jag faktiskt ingenting för mig, det blir nog bara att vara hemma och ta det lugnt, såna kvällar kan också behövas.



Sådär gosigt har vi alltid hos Anki^^

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0