länge sen

hej! :D
Jag skulle vilja formulera om Ankis lilla fras om att det inte händer något i livet, det jag menar är att det händer för mycket, så därför har vi inte tid att blogga!
Näe men faktiskt har det varit sjukt mycket skolarbete, men ALLT är klart nu. Dessutom har jag fått MVG i ALLA avklarade kurser än så länge, iofs är det bara två men ändå. haha(A)

Dagen började med massage och avslappning hela första lektionen sen blev det för min lilla grupp att visa upp vår vackra sång för klassen och efter det fick vi se lite annat smått och gott som dom andra hittat på.
Sista lektionen slutade som dagen började, med massage. Klagar inte!


Taggar lilla julafton på Onsdag.

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0