Torsdag

Stressad gånger 1000. Blev kvar dryga timmen längre på stan i hopp om nya täckisar. Resultatet blev ännu en ny jacka, men vad gör det? Efter stan blev det att bokstavligt talat att slänga på sig kläderna och rusar ner mot jenka för att sedan skynda vidare mot badhuset. Efter en timmes träning blev det att dra sig hemmåt igen får lite middag och sen har jag bara irrat omkring. Jag har en miljon saker att göra just nu men endå sitter jag bara här. Det ska städas, det ska packas, det ska göras läxa och klockan är snart 21.30 = napptime. Det ska nog gå det här, bara jag sliter mig här ifrån. I morgon stannar vi två bloggare i stan så vi hörs nog tidigast på lördag. // anki 

PS. kan inte ladda upp bilder.

FAN. VIRUS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0