Torsdag?...

Gaah, får snart bokstävesutbrott. Vet inte vad jag ska göra för att bota mitt hata-franska beteende. Jag orkar inte öppna boken och sen så kommer den här veckan aldrig gå mot helg heller. Det har varit torsdag i hur många dagar som helst, men det är det även i morgon. Åh, snälla förstå min situation nu omgivningen.

Bortsätt från detta lilla textade utbrott ovan så mår jag som fisken i vattnet. Jag har egentligen inget att vara sur/stressad/arg osvosv över så livet borde ju leka. I morgon väntas ännu en tosdag, en torsdag med datakunskapstest om exel. Tur för mig att jag är natubegåvningen själv när det gäller datorer. Vi hörs! // anki



GILLA att bilden passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0