Alla hjärtansdag

Hej nu tänkte jag bara skriva ett kort litet inlägg innan jag går och sussar för jag är verkligen totalt slut!

Vad har jag då gjort en dag som denna? Fast det är ju faktiskt ingen vanlig dag utan alla hjärtans dag så då vore det ju inte annat än lite underligt om jag inte har spenderat dagen med Emanuel. Vi har iaf varit ute i det vackra vädret och lekt i snön och haft kul.

Och sen har jag även träffat mina kära vänner på fotbollsträningen som Anki redan sagt var i Skellefteå, där blev jag verkligen helt slut körd! Men det känns skönt nu.



Ser framemot en dryg tråkig skoldag imorrn..

hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag
!
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisaa

hha bara i det fallet ja, jag har det i baktanken faktiskt:P

2010-02-15 @ 19:33:11
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0