Gränslandet

Goddagens! Som Anki har berättat så har det varit vårt första nationella prov i nian, spännande hah. Näe men lite svårt att veta hur det ha gått men jag skulle tro att svenskan ändå är det enklaste eller minst svåra kanske man säger av det vi kommer ha nationella i.
Fast kanske inte ska säga så mycket för imorrn väntas ju ett 3h pass som vi ska skriva en uppsats på om gränslandet. jippi!

Och som Anki också har sagt så var det föräldramöte ikväll, och kom vi fram till något?
hmm ja faktiskt, vi ska baka bröd och sälja och sälja kakor osv.
Och även att resan till Gbg är bokad.

Tänkte att denna bild sen i somras då jag å Nicko var på Lisseberg skulle passa in nu.
Tagga Gbg classmates! =D

Nu ska jag se andra avenyn,
ja jag vet det sug.
ja jag vet jag har inge liv.
Men så är det iallafall.
pusspuss//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0