klantigt värre

hejsan, idag har jag och några brudar varit ute och kört ( hehe åkt. . .) skoter. verkligen jättekul och härligt att göra nått på dagen och inte bara dega runt. de blev en långsväng till åbyn och jag hade inte tvekat på att vara ute i flera timmer till om jag hade haft en egen skoter. nästa vinter då jävlar!

nu ikväll så skulle vi se hockey hos lisa men de blev bakning ist, inget fel med de. blev en god kladdkaka och när vi sen mätta och belåtna gick till ladan för att snacka med killarna så blev de lite problem. paue gick in på toan och sen låste vakmästaren från utsidan. paue fick problem eftersom att de inte gick låsa upp från insidan och efter vi stått och skrattat åt henne i typ 10 minuter så insåg vi att de inte fanns någon som kunde låsa upp eftersom att alla hade gått hem. haha vi skrattade och ringde samtal säkert i 10 minuter till innan vi (hehe tror de va emil) kom med förslaget att gå hem till vaktmästaren och hämta nyckeln. ialla fall så lever då flickan fortfarande och vi for hem till mej för lite upptining av tår osv. nu har jag nästan nyss skickat hem alla eftersom att man måste ju vara pigg till backen i morron, taggad som vanligt! //anki



klanten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0