lördag

hejhej, der är alltså -17 grader ute men de känns som -30! har stått ute och sålt kakor, bröd osv för klassen. de va jävligt kallt rent ut sagt! sen blev de ladan och att gå in där va som att gå in i värmen trots minusgrader även där. 

gårkvällen blev ju som sagt hos sandra. vi såg film och åt popcorn. sen lyckdes jenka och sandra tillsammans bränna en popcornpåse så hela köket fylldes med rök. efter de tog jag med mej nicko hem till mej och här satt vi och snacka till efter ett nån gång. riktigt trevligt!

annars så rullar de väll på som vanligt, trevlig överraskning fick jag också när jag kollade mobilen och såg att jag skulle baka en kaka till fotbollen, så de är bara att sätta igång nu. kvällen spenderas förhoppningsvis med mina flickor med flera kanske? vi får se, hare bra//anki

kläder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0