Nicko

Hej alla! Lite dålig uppdatering från min del måste jag väl erkänna, men jag kanske ska skylla på att jag har haft fullt upp på att bli frisk typ haha, jag mår då bra nu iallafall.

Idag så har det ju varit skola såklart, och jag ser inget utmärkande med denna dag... Förutom att jag har failat på slöjden och vill aldrig mer dit, fast iofs så är det ju inget ovanligt.

Som Anki sa så har det varit fotografering med fotbollen ikväll och efter det for jag till Nicko så nu sitter jag här
och chillar med henne.


Här har ni en trevlig bild på oss också Nicko har tur idag som får vara med på två bilder idag =D


tagga paradise hotel final ikv!!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jorå=D

2010-02-02 @ 21:25:53
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0