onsdag

men tjenare alla! internet strulade hela gårdagen och där av inget inlägg. iallafall så hade vi träning igår, först löpning och sen boxersize. ganska utmattade med löpningen, dock blev det bara genomgång på boxen så inte så mycket styrka. efter det blev det hem och spendera lite tid med ****. haha nu börjar ni fundera vem jag va med igår va? haha svartet är LÄXA. men klok som jag är så lämnade jag den på skolan så istället blev de några till rader på musikarbetet.

idag har vi haft en till flff dag och den bestod av att de kom massa folka och snackade om sina yrken osv. valde nog inte riktigt helt rätt med alla mina val om jag säger så. . .iallafall så kom de tre spelare från aik och de va ju rätt häftigt.

nu ikväll så ska jag försöka att hinna spendera lite till tid med läxan men jag tror tyvärr att tvn kommer locka mera. . .vi får se hur det går, hopp och hej! //anki

ingen passande bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0