Backen

Tjena alla!
Tänkte ba berätta att Fredagnatten som vi tillbringade på siljegården med massa folk, blev helt lyckat faktiskt vi gjorde lite allt möljligt, Grillade, lekte lite hehe, och umgicks bara måste även säga att vissa av oss tog en naken liten sparktur, okej inte helnaken men nästan:O



Idag har jag jenka anki å nicko chillat i backen, perfekt väder, prefekt backe. Så det var nice.
  Hade tyvärr inga bilder från idag, men får bjuda på två sen förut.



 
Imorrn börjar skolan, jag känner mig såhäääär taggad^^
Seriöst döda mig, jag palla int. 

Aja blir tidigkväll ikväll då, tur jag är trött så jag hoppas jag somnar.. 
Vi hörs gott folk! //Matilda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0