bff obesegrade(H)

Som Anki sa så vann vi hela cupen igår!  
Det var jävligt roligt och alla spela sjuktbra! :D
Jag är då glad att jag var med iaf, var ju somsagt sjuk, men vad gör man inte haha?:)
Dock är jag död idag, men det var lätt värt det.

Det blir inte att fara på ladan för min del idag iaf..
Tror nog både mitt huvud och min kropp mår bäst av att ligga i soffan och lata mig framför "´My super sweet 16 weekend break" Hahah näe jag blir seriöst sur när jag ser det för dom är så äckligt jävla bortskämda haha. Kanske blir det en film istället.

Men ikväll kl 20-21 blir dedt jag Nicko och lisa(?) som måste dra iväg på gynpan och sitta i kiosken för dom yngre har cup idag, det kändes ju kul.. Bäst tiden osv, eller?

Sen får jag väl se om det blir att dra till Anki och va med massa kanske:)


Efter finalen då vi hade steekt wihooo!(H)

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0