äckelspindel:(

Tja alla Tisdag idag alltså tre dagar kvar av denna skolvecka, hmm rätt drygt va? 
Men är verkligen skolan så dryg som man säger att den är?
EH JAA. hehe

Jag sitter och försöker fundera på vad som egentligen har hänt under denna dag, och jag kommer bara på en sak utöver det vanliga, iofs är det inte så bara och det är verkligen utöver det vanliga. 
 
Jag satt i matan och snackade med några. Och plötsligt kom Lisa fram från ingenstans och slängde en sked på min tallrik, jag tittar ner och få se en livs levande krälande gulaktig liten slämmig gammal äcklig asvidrig jättedum SPINDEL!! :(
Jag tror inte ens att jag behöver berätta om min reaktion?
Dumma Petter och Lisa :( 

Fast jag tror knappast min min var
värre än deras (A) ^^

See ya //MAtilda


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0