min dag!

hon klarade det! jag har (för första gången i mitt liv typ) klarat av att ladda in filmen från i söndags på datorn och laggt över den på ett usb! jag är överdrivet stolt över mej själv just nu!

för i övrigt idag så har de varit skola. . .jag fattade precis allt på no:n, tur det för jag fick lov att förklara för alla blondiner som inte fattade, lr hur va de (A)? i alla fall så tycker jag att om Aa blir t.ex. kille och AA blir tjej, borde inte aa bli homosexuell? aja, de tyckte inte jörgen+ att resten av gruppen skrattade åt mej. . .sen tyckte jag även att de lät lite konstigt ett en mamma och pappa kan få ettt barn som är en växt men de va tydligen bara jag som reagerade på de. jag är mycket glad över att no provet inte är förän om några veckor!

nu ska jag sätta igång med lite plugg, får se hur långt  jag kommer, minns inte ens vad det va jag skulle göra, aja pöss//anki



hittade denna extremt söta bild på mitt usb som jag rensade, gult hår eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0