ovanligheternas dag

hejhej, har för ovanlighetens skull testat något ovanligt idag, jag har nämligen spelat hockey! ja, du läste rätt. det är helt otroligt att jag över huvud taget funderar på att delta i tjejcupen, jag som inte ens kan översteg! måste dock erkänna att jag tycker de va riktigt kul.

dagen stora händelse var att Lowa tog på sej en peruk och sen lurade alla att hon hade klippt sej. peruken var alltså senapsgul och kommentarer hon fick var liknande: " gud vad fin du blev" och "viklen fin färg" osv. jag höll på att dö när både anette och mattanterna gick på de! annars har dagen sett ut som vanligt förutom att muttan har insjukat i hosta som resulterade i dålig sömn så hon gick hem lagom till engelska glosförhöret, hehe undra varför?

hinner inte lägga in nån bild på lowas fina frilla nu så ni får vänta på den, annars få ni ha de gött nu sticker jag snart iväg på träning. pöss//anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0