f123r?

Hejsan kom just hem från Anki och där har jag spenderat natten med hon Nicko och Lisa, Frida var även med på kvällen. Nu innan jag kom hem somnade både jag och Anki av i soffan och när jag for hem sa Anki Godnatt istället för hejdå, någonting säger mig att alltiing inte riktigt är som det ska.

ikväll blir det att gå ca tre hus bort upp till Paulina och dit kommer förmodligen andra trevliga människor också:D

har någon mer än jag känt hur kallt det är ute i luften nu?
vart tog sommarvärmen vägen?:(

Påtal om värme så passar det ju utmärkt med att jag bjuder på några härliga sommarbilder från några olika dagar på Långnäset, då det faktiskt var riktig sommarvärme!
Enjoy!




















//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0