Söndag

Hallå!
Känner inte att jag har så överdrivet mycket att säga men igår var man ju sjukt trött eftersom det inte blev många timmars sömn midsommarnatten, men det gjorde mig inget det är ju mer värt att ha kul! :D

Hursomhelst kom Emanuel hit igår kväll och även vi såg the ring, den är ändå äcklig.
Det var iaf skönt med en hemmakväll med bara mys.
Idag sov vi en aning för länge men det behövdes kanske.
Och för ovanlighetens skull så ramlade jag ur sängen i natt!
Jag minns bara att jag drömde att jag skulle sätta mig på en bänk och vipps så sa det BONK och jag låg på golvet.
Så kan det gå, kanske var det Emanuel som knuffade ner mig? För vad jag vet brukar jag inte röra mig speciellt mycket i sömn. ;)

Det känns som att vi bara har slappat och ätit idag. Men vi har faktiskt varit ute, och tillochmed gått en långpromenad!

Bilden är tagen 08
Men ganska söt ändå hih:]


//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0