tjiho

Hej, tänkte skriva ett kort litet inlägg innan jag trippar iväg till sängen.
Idag har jag nämligen medverkat i silvercupen, även om mina prestationer inte var så överdrivet mycket att komma med kände jag, beror kanske lite på vem man jämför sig med också hehe, laget är ju väldigt bra så att;) Men vi lyckades komma trea, vilket man inte ska deppa över.
Är då väldigt glad att jag fick vara med :D Skönt att slippa skola en dag också.

Imorgon blir det ju inte så mycket till skola heller, eftersom vi ska vandra. Behöver jag ens skriva hur taggad jag är till det? hm näe tänkte väl det..


Ikväll har jag varit hos Lisa med Nicko Jenka och Anki, vi har snackat en del och sett desperate housewifes (vettefan hur det stavas) Jag ser aldrig det egentligen, men dom är ju som galna i det, så vad gör man inte för lite sälskap?


Bild från i vintras^^

Godnatt!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0