Torsdag

Hallå där! Så har jag gjort bort min sista skoldag för denna vecka. Imorrn blir det nämligen att fara på studenten för min del.

Vad har då hänt denna soliga sommardag då?
Suttit inne framför skolböcker och shit?
Nja inte riktigt, vi har fått varit ute lite grann, sett lite film. Jag Anki Jojje och Lowa drog hem hit och la oss på altan en stund och stekte, det tyckte vi skulle vara roligare än att vara på mattelektion :)
Sista lektion bestod av Volleyboll, vilket var trevligt, dock tar vissa det lite överseriöst, men dom kan ju inte rå för att dom förstår att det bara är på lek:)

Ikväll har det varit träning och sen blev det bad i tjärn, det var svinit kallt men jag är ju ingen mes heller så jag hoppade i!


Har tyvärr ingen bild från idag, men här kommer en massa härliga badbilder genom tiderna hehe.
















//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0