Söndag

Har varit lite väl oaktiv på bloggen märker jag nu.
Men det har ju som alla redan vet just varit helg och den spenderas ju naturligtvis inte framför datorn hehe.

I Fredags drog jag Paue Lowa och Freyd och massa B-killar + Noa till Ogge i Bodbyn.
Vi satt och chillade i hans eget lilla hus och sen for vi ner till sjön och hade det trevligt där:)

Lördagen bestod av kalas för min syrra som tagit studenten och jag som fyllde år förra helgen.
Jag och Emanuel satt mest och lekte med lego med mina småkusiner.
Isak slängde faktiskt ur sig en gullig liten kommentar

Isak: "kolla matilda jag fick en bil"
Jag:"Jaha fin, vem har gjort den åt dig då?"
Han pekade mot Emanuel, och tvekade innan han tillsist sa 
"Din storebror"

Hahah! Men så kan det gå då man inte riktigt har full koll på all sin släkt ;)



Där var några få bilder sen helgen, har tyvärr ingen från Fredagkväll men kanske dyker upp en annan gång.

Idag har jag och Anki + dom andra som ska jobba på komministerparken i sommar varit på ett lite möte inför imorrn då vi ska på lågstadiet och leka, fika och informera om att dom inte får missa allt kul ssom händer i komministerparken i sommar!

Ikväll har vi haft match och den sög

Tjing
//Matilda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0